Дано ти оправят колега. Дали са я презацепвали и какво са ти казали, ние можем само да гадаем, но дано сагата е с щастлив край.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна ангренажен ремък 166 2.5?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеБахти и щуцерите. Какъв проблем е настанал. Какъв е този сервиз където не могат 6 щуцера да уплътнят или ако трябва да ги махнат и запушат отворите за да подкарат двигателя. Що трябва да го разкарват човека за една капка лепило на майна си райна???
Колега, най-искрен човешки съвет от мен:
Бягай надалеч от тези хора. Това са всичко друго но не и техничари!Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеМного крайно мнение за хора които не познаваш и съдиш по косвени признаци.
А като изключим моето мнение, на теб нормално ли ти се струва това да не могат да решат такъв елеметарен проблем с уплътняването на щуцерите а го пращат някъде другаде?
Това е все едно да идеш на гумаджия и той да те прати до София за да ти разхлабят болтовете, щото те не могат.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеМного крайно мнение за хора които не познаваш и съдиш по косвени признаци.
1. Тия проблеми "отпосле" едва ли са ги калкулирали хората в цената.
2. Това, че в последствие ще му ги оправят без пари(щото няма къде да отидат, то е ясно), не означава, че не може да им търси клиентът после рекламации!
3. По колекторът може да станат много бели в последствие и последните дето са пипали ще са те! Ама никой няма да ги пита кадърно ли е сложена газовата, ще има "А не знам, последно ти лепи тука, колата си вървеше"
Много е лесно да вадиш мозък, но монетата има 2 страни.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщение+1 ! ecotronic, хората работят за пари, едва ли са знаели какво ще им дойде на главата с тази, както се разбра нескопосано монтирана уредба.
1. Тия проблеми "отпосле" едва ли са ги калкулирали хората в цената.
2. Това, че в последствие ще му ги оправят без пари(щото няма къде да отидат, то е ясно), не означава, че не може да им търси клиентът после рекламации!
3. По колекторът може да станат много бели в последствие и последните дето са пипали ще са те! Ама никой няма да ги пита кадърно ли е сложена газовата, ще има "А не знам, последно ти лепи тука, колата си вървеше"
Много е лесно да вадиш мозък, но монетата има 2 страни.
Аз знам така: Ти си свърши работата както трябва, пък ако трябва и без пари. И на загуба я свърши ако трябва! Веднъж! Нека този клиент да те запомни с хубаво. Ще ти доведе още 10. И ти парите ще си ги избиеш пак.
Много ви е страх да не се набутате.
Ти прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Eй това е златното правило на живота!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе ми е и нужно да ги познавам за да си направя съответните изводи от хронологията на описаните събития.
А като изключим моето мнение, на теб нормално ли ти се струва това да не могат да решат такъв елеметарен проблем с уплътняването на щуцерите а го пращат някъде другаде?
Това е все едно да идеш на гумаджия и той да те прати до София за да ти разхлабят болтовете, щото те не могат.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеТези които са сложили газовата са големи техничари, струва ми се абсурдно да се лепят щуцери с някакви лепило. Трябва ли в сервиза да разбират и от газови уредби. Слагането на газ съсипва двигателя и колата, никога няма да променя това си мнение, води само до проблеми.
А аматьорът, като се сблъска със ситуация, която я няма в учебника и той е дотам.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Като чета разбирам че мислите че проблема е решен вече.Дано е така.Но имам чувството че сагата ще продължи.Дано греша.един разлепен штуцер който обаче си стой плътно в дупката с периферия от няколко милиметра поксипол едва ли ще кара двигателя да гърми като състезателната кола .Ако с зацепването на ремъка е имало проблем се чудя какви поражения ще има по двигателя от това каране по магистралата на тези пет хиляди оборота.Дано се размине и всичко да е наред но може и последствия да има.Но като я съберат знам че сервиза който ще оправи нещата няма да е същия.До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Comment
-
Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщениеКато чета разбирам че мислите че проблема е решен вече.Дано е така.Но имам чувството че сагата ще продължи.Дано греша.един разлепен штуцер който обаче си стой плътно в дупката с периферия от няколко милиметра поксипол едва ли ще кара двигателя да гърми като състезателната кола .Ако с зацепването на ремъка е имало проблем се чудя какви поражения ще има по двигателя от това каране по магистралата на тези пет хиляди оборота.Дано се размине и всичко да е наред но може и последствия да има.Но като я съберат знам че сервиза който ще оправи нещата няма да е същия.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТова за парите са кокошкарски работи.
Аз знам така: Ти си свърши работата както трябва, пък ако трябва и без пари. И на загуба я свърши ако трябва! Веднъж! Нека този клиент да те запомни с хубаво. Ще ти доведе още 10. И ти парите ще си ги избиеш пак.
Много ви е страх да не се набутате.
Ти прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Eй това е златното правило на живота!Разбираш някои неща и ги споделяш, което е похвално. Някои принципни "истини" обаче нямат нищо общо с реалността
Един майстор освен да знае къде да пипне, трябва да знае и къде да не пипа. Едно нещо дето може да ти донесе само негативи, чакай някой да го оцени. От такива дето пипат навсякъде аз лично бягам. Няколко човека познавам дето пипаха всичко навсякъде и я докараха до кривата круша. Много лесно се лепят колектори на V6 из нета.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе ми е и нужно да ги познавам за да си направя съответните изводи от хронологията на описаните събития.
А като изключим моето мнение, на теб нормално ли ти се струва това да не могат да решат такъв елеметарен проблем с уплътняването на щуцерите а го пращат някъде другаде?
Това е все едно да идеш на гумаджия и той да те прати до София за да ти разхлабят болтовете, щото те не могат.
Понякога точно такива елементарни проблеми се оказват много по-трудни за решаване от доста по-сложни на пръв поглед проблеми.
Както се каза, монетата има две страни.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеТи прави нещо, което не ти е работа да видиш каква клиентела ще завъртишРазбираш някои неща и ги споделяш, което е похвално. Някои принципни "истини" обаче нямат нищо общо с реалността
Един майстор освен да знае къде да пипне, трябва да знае и къде да не пипа. Едно нещо дето може да ти донесе само негативи, чакай някой да го оцени. От такива дето пипат навсякъде аз лично бягам. Няколко човека познавам дето пипаха всичко навсякъде и я докараха до кривата круша. Много лесно се лепят колектори на V6 из нета.
Сложно ли е това според теб?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеСамо да ти напомня, че говорим за едни щуцери на които резбите не са им уплътнени а не за космически совалки. Какъв "майстор" трябва да си или да не си за да ги оправиш ?
Сложно ли е това според теб?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеПри положение, че там не се монтират газови уредби, са постъпили правилно
Ако са толкова сигурни, че проблемът идва от пикливите щуцери, ще го споделят със собственика с препоръка да ги затапят (това поне могат да направят) И така да оправят двигателя на бензин. Пък после човекът ще си ходи при газаджията да си оправя бакиите.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеСамо да ти напомня, че говорим за едни щуцери на които резбите не са им уплътнени а не за космически совалки. Какъв "майстор" трябва да си или да не си за да ги оправиш ?
Сложно ли е това според теб?Говорим си само за вероятности, не го пожелавам на никой.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
Comment